HyLearn Metodyka nauczania hybrydowego dla andragogów (projekt nr 2022-1-LT01-KA220-ADU-000086565)
Projekt ma na celu umożliwienie nauczycielom dorosłych, którzy pracują głównie w środowiskach uczenia się F2F, tworzenia i wdrażania praktyk nauczania hybrydowego (HL) wspieranych przez wirtualnego asystenta.
Cele szczegółowe to:
Zwiększenie umiejętności edukatorów osób dorosłych związanych z projektowaniem i wdrażaniem praktyk HL.
Zwiększenie świadomości i umiejętności cyfrowych nauczycieli dorosłych w zakresie projektowania kursów z wykorzystaniem metodologii HL.
Poprawa kompetencji edukatorów dorosłych w HL przy wsparciu wirtualnego asystenta (VA).
Głównymi rezultatami projektu będą:
Kompendium dotyczące praktyk uczenia się hybrydowego (HL),
Hybrydowa metodologia uczenia się dla nauczycieli,
Ramy wirtualnej pomocy w HL,
Dedykowane moduły szkoleniowe.
Partnerzy projektu:
Witryna VSI ZMOGISKUJU ISTEKLIU PLETROS CENTRAS, www
GrowthCoop (Hiszpania), www
Stowarzyszenie SEDA (Polska), www
Kauno rajono trečiojo amžiaus universitetas, (Litwa), www
Okres realizacji projektu: od 2022-12-31 do 2024-12-30.