O projekcie

 

HyLearn Metodyka nauczania hybrydowego dla andragogów (projekt nr 2022-1-LT01-KA220-ADU-000086565)

Projekt ma na celu umożliwienie nauczycielom dorosłych, którzy pracują głównie w środowiskach uczenia się F2F, tworzenia i wdrażania praktyk nauczania hybrydowego (HL) wspieranych przez wirtualnego asystenta.

Cele szczegółowe to:

    • Zwiększenie umiejętności edukatorów osób dorosłych związanych z projektowaniem i wdrażaniem praktyk HL.
    • Zwiększenie świadomości i umiejętności cyfrowych nauczycieli dorosłych w zakresie projektowania kursów z wykorzystaniem metodologii HL.
    • Poprawa kompetencji edukatorów dorosłych w HL przy wsparciu wirtualnego asystenta (VA).

Głównymi rezultatami projektu będą:

    • Kompendium dotyczące praktyk uczenia się hybrydowego (HL),
    • Hybrydowa metodologia uczenia się dla nauczycieli,
    • Ramy wirtualnej pomocy w HL,
    • Dedykowane moduły szkoleniowe.

Partnerzy projektu:

    • VsI Zmogiskuju istekliu pletros centras  (Litwa), www
    • GrowthCoop (Hiszpania), www
    • Stowarzyszenie SEDA (Polska), www
    • Kauno rajono treciojo amziaus universitetas (Litwa), www

Okres realizacji projektu: od 2022-12-31 do 2024-12-30.