Moduł I

Moduł I.
Infrastruktura do wdrażania nauczania hybrydowego

Instytucja odpowiedzialna: Stowarzyszenie SEDA (Polska)

Głównym celem modułu jest pokazanie, jak dostosować w nauce hybrydowej infrastructurę AV do zmieniających się wymagań – odkrywanie nowych rozwiązań za pomocą technologii.

Pozostałe cele:

  • Wyjaśnienie różnicy między tradycyjnymi i internetowymi modelami uczenia się, podkreślając korzyści płynące z uczenia się hybrydowego.
  • Przedstawienie systemów zarządzania nauczaniem i platform dostarczania treści dla nauczania hybrydowego.
  • Przedstawienie narzędzia komunikacji, współpracy i oceny w nauczaniu hybrydowym.

Oczekiwane rezultaty:

Po ukończeniu modułu nauczyciele osób dorosłych będą w stanie:

  • prowadzić efektywne i płynne spotkania, konferencje i szkolenia on-lin za pomocą programów m. in. Zoom, Teams i Webex,
  • zarządzać uczestnikami oraz udzielać i odbierać im prawo głosu,
  • praktycznie wykorzystywać komunikatory,
  • poznają różnice między wyglądem ekranu uczestnika a prezentera oraz podobieństwa i różnice między tymi programami,
  • zapoznają się z mnóstwem użytecznych skrótów klawiaturowych,
  • poznają metody pracy na udostępnionym ekranie,
  • podniosą efektywności pracy zdalnej,
  • nauczą się rejestrować spotkania.