Chatboty

Chatboty

Chatbot Modułu I.
Infrastruktura do wdrażania nauczania hybrydowegon


Głównym celem tego chatbota
jest pokazanie, jak dostosować w nauce hybrydowej infrastructurę AV do zmieniających się wymagań – odkrywanie nowych rozwiązań za pomocą technologii. 

Responsible institution: Stowarzyszenie SEDA (Poland)

Chatbot Modułu II.
Cyberbezpieczeństwo i ogólna ochrona danych w nauczaniu hybrydowym


Celem tego chatbota
jest analiza bezpieczeństwa i ochrony danych w nauczaniu hybrydowym

Responsible institution:
VsI Zmogiskuju istekliu pletros centras (Lithuania)

Chatbot Modułu III.
Projektowanie materiałów i procesu uczenia się w trakcie lekcji hybrydowej


Celem tego chatbota
jest dostarczenie nauczycielom osób dorosłych wiedzy umożliwiającej im projektowanie materiałów edukacyjnych i procesów uczenia się w klasach hybrydowych. 

Responsible institution:
Kauno rajono treciojo amziaus universitetas (Lithuania)

Chatbot Modułu IV.
Kwestie realizacji/techniczne
specyficzne dla nauczania hybrydowego


Celem tego chatbota
jest zapoznanie uczących się z konkretnymi zagadnieniami związanymi z nauczaniem hybrydowym. 

Responsible institution:
VsI Zmogiskuju istekliu pletros centras (Lithuania)

Chatbot Modułu V.
Zapewnienie jakości w nauczaniu hybrydowym


Celem tego chatbota
jest ocena i zwiększenie skuteczności nauczania hybrydowego, biorąc pod uwagę jakość stosowanych metod i narzędzi, a także zaproponowanie sposobów prowadzenia ciągłej oceny w celu monitorowania satysfakcji i skuteczności projektu.

Responsible institution: GrowthCoop (Spain)