Chatboty
Chatbot Modułu I.
Infrastruktura do wdrażania nauczania hybrydowegon
Głównym celem tego chatbota jest pokazanie, jak dostosować w nauce hybrydowej infrastructurę AV do zmieniających się wymagań – odkrywanie nowych rozwiązań za pomocą technologii.
Responsible institution: Stowarzyszenie SEDA (Poland)
Chatbot Modułu II.
Cyberbezpieczeństwo i ogólna ochrona danych w nauczaniu hybrydowym
Celem tego chatbota jest analiza bezpieczeństwa i ochrony danych w nauczaniu hybrydowym
Responsible institution:
VsI Zmogiskuju istekliu pletros centras (Lithuania)
Chatbot Modułu III.
Projektowanie materiałów i procesu uczenia się w trakcie lekcji hybrydowej
Celem tego chatbota jest dostarczenie nauczycielom osób dorosłych wiedzy umożliwiającej im projektowanie materiałów edukacyjnych i procesów uczenia się w klasach hybrydowych.
Responsible institution:
Kauno rajono treciojo amziaus universitetas (Lithuania)
Chatbot Modułu IV.
Kwestie realizacji/techniczne
specyficzne dla nauczania hybrydowego
Celem tego chatbota jest zapoznanie uczących się z konkretnymi zagadnieniami związanymi z nauczaniem hybrydowym.
Responsible institution:
VsI Zmogiskuju istekliu pletros centras (Lithuania)
Chatbot Modułu V.
Zapewnienie jakości w nauczaniu hybrydowym
Celem tego chatbota jest ocena i zwiększenie skuteczności nauczania hybrydowego, biorąc pod uwagę jakość stosowanych metod i narzędzi, a także zaproponowanie sposobów prowadzenia ciągłej oceny w celu monitorowania satysfakcji i skuteczności projektu.